مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: با افزایش حضور تولیدکنندگان در بازارها، قیمت برخی محصولات بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و برخی دیگر تا ۶۰ درصد نسبت به میانگین شهر تهران کاهش یافته و همزمان کیفیت محصولات ارتقاء یافته است.

به گزارش راوی کار از شهرداری تهران، مهدی بختیاری‌زاده روز سه‌شنبه با اشاره به تدابیر مدیریت شهری در راستای تقویت ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اظهار کرد: با توجه به تدابیر شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری، همکاری با تولیدکنندگان در این دوره افزایش یافته و هدف این است که تولیدکنندگان نقش پررنگ‌تری در بازارها داشته باشند و حضورشان روز به روز پررنگ‌تر شود.

وی افزود: نتایج این اقدامات در کاهش محسوس قیمت‌ها و ارتقای کیفیت محصولات مشهود است، به‌عنوان نمونه مرغ‌های عرضه‌شده در غرفه‌های میادین میوه و تره‌بار، کیفیتی مشابه برندهای درجه یک کشور دارند و با حداقل قیمت در دسترس مردم قرار می‌گیرند، این موفقیت نتیجه حضور مستقیم تولیدکنندگان و رابطه سازمان با آنهاست.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران تصریح کرد: هدف اصلی کنترل نوسانات بازار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان در پایتخت است.

کاهش ۲۵ درصدی قیمت محصولات میادین میوه و تره‌بار تهران نسبت به بازار

به گفته بختیاری‌زاده، در برخی کالاها فاصله قیمتی نسبت به میانگین شهر تهران حدود بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و در برخی محصولات نیز تا ۶۰ درصد کاهش قیمت دارد و این موضوع با استقبال ویژه مردم نیز همراه بوده است، افزایش مراجعه و فروش در میادین نیز شاهدی بر این موفقیت است.

وی همچنین به گستردگی حضور تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان از استان‌های مختلف کشور همچون مازندران، گیلان، لرستان، ایلام، خوزستان و کردستان در این طرح حضور دارند و با همکاری همه‌جانبه، تلاش می‌شود تا علاوه بر ارائه خدمت بهتر، از تولیدکنندگان هم حمایت شود.

بختیاری‌زاده اضافه کرد: همه تلاش این است که با افزایش ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، عرضه کالاها با قیمت مناسب و کیفیت بالا ادامه یابد و بتوانیم پاسخگوی اعتماد مردم باشیم.