به گزارش راوی کار از شهرداری تهران، مهدی بختیاریزاده روز سهشنبه با اشاره به تدابیر مدیریت شهری در راستای تقویت ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان اظهار کرد: با توجه به تدابیر شهرداری تهران و معاونت خدمات شهری، همکاری با تولیدکنندگان در این دوره افزایش یافته و هدف این است که تولیدکنندگان نقش پررنگتری در بازارها داشته باشند و حضورشان روز به روز پررنگتر شود.
وی افزود: نتایج این اقدامات در کاهش محسوس قیمتها و ارتقای کیفیت محصولات مشهود است، بهعنوان نمونه مرغهای عرضهشده در غرفههای میادین میوه و ترهبار، کیفیتی مشابه برندهای درجه یک کشور دارند و با حداقل قیمت در دسترس مردم قرار میگیرند، این موفقیت نتیجه حضور مستقیم تولیدکنندگان و رابطه سازمان با آنهاست.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار تهران تصریح کرد: هدف اصلی کنترل نوسانات بازار و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به شهروندان در پایتخت است.
به گفته بختیاریزاده، در برخی کالاها فاصله قیمتی نسبت به میانگین شهر تهران حدود بین ۲۵ تا ۳۰ درصد و در برخی محصولات نیز تا ۶۰ درصد کاهش قیمت دارد و این موضوع با استقبال ویژه مردم نیز همراه بوده است، افزایش مراجعه و فروش در میادین نیز شاهدی بر این موفقیت است.
وی همچنین به گستردگی حضور تولیدکنندگان اشاره کرد و افزود: تولیدکنندگان از استانهای مختلف کشور همچون مازندران، گیلان، لرستان، ایلام، خوزستان و کردستان در این طرح حضور دارند و با همکاری همهجانبه، تلاش میشود تا علاوه بر ارائه خدمت بهتر، از تولیدکنندگان هم حمایت شود.
بختیاریزاده اضافه کرد: همه تلاش این است که با افزایش ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان، عرضه کالاها با قیمت مناسب و کیفیت بالا ادامه یابد و بتوانیم پاسخگوی اعتماد مردم باشیم.













Tuesday, 25 November , 2025